Pages

Sunday, January 16, 2011

A16-1-2011

Subject: A16-1-2011
Date: Sun, 16 Jan 2011 07:44:14 +0100
From: MR LOURI WALLNER<mrlouriwallner1@gmail.com>
Reply-To: <mrlouriwallner@gmail.com>


Dear Friend.




RE: NEXT OF KIN / BENEFICIARY FOR US$20 MILLIONS



I am sure that this letter will come to you as a surprise to you, but do not worry because I only found your name on the German Telephone Contact list and I decided to contact your for this business.

My name is Mr. Louri Wallner, a staff of one of the leading banks here in United State of America and also a member of the AMERICAN BANKERS ASSOCIATION.



Twenty Millions US Dollars was deposited since 2000 in our bank and the beneficiary (Mr. Robert) died in 2004 South Asia Tsunami with his family while on a holiday in Thailand .

All attempts to trace any of his relatives since his death were not successful. Now, I want you to stand as NEXT OF KIN / BENEFICIARY for these fund release since you have the same LAST NAME with him, and we will share this money together.



20% will be for you, 10% for our expenses and tax and 70% will be for me which I also intend to invest in Real Estate Business in your Country.

If you are interested, send me the followings through my fax number or email address stated above:-



Complete First and Last names
Complete Address
Phone and Fax Numbers
Date of Birth
Occupation
Marital Status


Please I want this deal to be very secret and should not be disclose to anyone. If you have any questions let me know ASAP.

Thank you for your understanding.


Yours faithfully,
MrLouriWallner.



PS: I have used my language translator to write this letter again in German, please turn to the next page.











Hallo toko.




Re: Nдchsten Angehцrigen / Begьnstigter von Herr Robert US$20Millionen





Ich bin mir sicher, dass dieses Schreiben wird eine Ьberraschung fьr Sie, aber machen Sie sich keine Sorgen, weil ich Ihren Nachnamen auf dem deutschen Telefon Kontakt-Liste gesehen habe und beschlossen mit Ihnen ьber dieses Projekt kontaktiert.



Mein Name ist Herr. Louri Wallner, ein Mitarbeiter einer der bekannte Banken in Washington und auch ein Mitglied der United State of America Bankiervereinigung.



Zwanzig Millionen US-Dollar wurde hinterlegt seit 2000 in unserer Bank und der Begьnstigter (Herr Robert) starb im Jahr 2004 in Sьdasien Tsunami mit seiner Familie wдhrend eines Urlaubs in Thailand.



Alle Versuche, um alle seine Verwandten seit seinem Tod waren nicht erfolgreich. Nun, mцchte ich, dass Sie sich als nдchsten Angehцrigen / BEGЬNSTIGTEN fьr diesen Geld vorstellen. Wiel Sie die gleichen NACHNAME mit ihm haben, und wir werden dieses Geld zusammen teilen.


20% (US$4, 000,000) werden fьr Sie, 10% (US$2, 000,000) fьr unsere Kosten und Steuern und 70%( US$14, 000,000) werden fьr mich, die ich auch zu Investitionen in Immobilien in Ihrem Land.



Wenn Sie interessiert sind, senden Sie mir die folgenden durch meine o.g Faxnummer oder E-Mail-Adresse: -



• Vollstдndige Namen

• Vollstдndige Adresse

• Telefon-und Faxnummern und E-mail Adresse.

• Geburts Datum

• Beruf

• Familienstand



Wenn ich ihre bestдtigung fьr zusammenarbeit bekomme, dann wird ich Ihnen mehr informationen ьber diese projekt geben.



Es tut mir leid, dass mein Deutsch nicht perfekt ist, weil ich ein Computerprogramm um meinem Schreiben an Sie zu ьbersetzen benutzt. Aber ich kann deutsch sprechen, aber schreiben ist schlecht. So rufen Sie mich um mehr zu diskutieren



Vielen Dank fьr Ihr Verstдndnis und sagen Sie niemand ьber dieses Deal, lassen Sie es geheim fьr Sie und ich bleiben.



Mit freundlichen GrьЯe,
Herr. Louri Wallner



No comments:

Post a Comment